niedziela, 15 marca 2009

Moje ulubione książki kucharskie

























































































A oto moje ulubione pozycje.





Będę stopniowo uzupełniać.







Na pierwszym miejscu zdecydowanie Ainsley Harriott. Mistrz szybkich, efektownych i apetycznych potraw.






A dalej w dowolnej kolejności :)





Ken Hom






Większość książzek wydawnictwa Parragon - seria Z kuchennej półeczki , szczególnie upodobałam sobie "Czekoladę" . Wszystkich pozycji nie sposób wkleić, podaję przykładowe

5 komentarzy:

  1. ulubiony jeden autor:-)
    ciekawa jestem tych jego przepisów
    widzę, że korzystasz z nich tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciąg dalszy nastapi .. niebawem :)
    A przepisy Ainsleya polecam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda ,ze ja jestem tak cienka z angielskiego ,
    bo fajnie wyglądają te książki Ainsley Harriott
    A wiesz ja bardzo lubię ostatnio ta książkę co poleciłaś -ta o wolskich makaronach i pierożkach
    Pasta & Co. Makarony

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, też mam 120 wypieków i bardzo często z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń