piątek, 17 kwietnia 2009

Uzależniłam się od ciecierzycy











Sos: 1 łyżka oleju z pestek / oliwy 1 łyżka soku pomidorowego 2 łyżeczki ketchupu pikantnego 3 łyżeczki octu winnego sól pół łyżeczki sosu worcestershire tabasco do smaku pieprz ciecierzyca z puszki pomidor feta szczypior





Przynajmniej raz w tygodniu (jeśli nie częściej) zajadam się ciecierzycą.


Zazwyczaj w postaci najprostszej sałatki

Puszkę ciecierzycy mieszam z pokruszoną lub pokrojoną w kostkę fetą.
Wrzucam pomidora.
Wersja luksusowa przewiduje puszkę dobrego tuńczyka, ale i bez niego smakuje wybornie. Przynajmniej mnie :)

Sos : 1 łyżeczka musztardy Dijon (koniecznie, z inną nie będzie już tak smaczna), sporo cytryny, odrobina oleju z pestek winogron lub oliwy, sól pieprz. Porządnie wymieszać. Polać sałatkę i jeść natychmiast.

Będe sukcesywnie wrzucać przepisy na inne dania z ciecierzycą

--
To naprawdę uzależnienie.

Dziś otworzylam sobie puszkę, dodałam cytrynę i musztardę. I z apatytem skonsumowałam. Mąż się na mnie dziwnie patrzy..

2 komentarze:

  1. Zimą też jadłam często sałatkę z ciecierzycy. Najpierw "utytlałam ją" w caponacie lub ajvarze, a następnie dodawałam fetę i odrobinę oliwek lub/i suszonych pomidorów. Taka ze świezymi pomidorami jest na pewno jeszcze lepsza.
    coralin

    OdpowiedzUsuń