środa, 6 marca 2013

Admired avocado salsa pasta

Za chiny nie wiem o co chodziło Ainsleyowi z tym tytułem :D

To makaron z sosem z avocado i krabem. Pyszny, jak większość dań autorstwa Ainsleya Harriotta

350 g makaronu
pół czerwonej cebuli - posiekanej
1 avocado - obrane i pokrojone w kostkę
4 pomidory - obrane ze skóry i pozbawione pestek
2 łyżki posiekanej kolendry
2 łyżki soku z limonki
3 łyżki oliwy
2 ząbki czosnku - posiekane
1 czerwona papryczka chili, pozbawiona pestek (zgadnijcie czy ja je usunęłam ;) ) i posiekana
puszka kraba (około 175 g)
sól
pieprz

Makaron gotować.
Przygotować salsę z avocado: zmiksować cebulę. avocado, pomidory ***, kolendrę, limonkę i 1 łyżkę oliwy.
Doprawić solą i pieprzem.
Resztę oliwy rozgrzać na patelni, dodać czosnek, przesmażyć chwilę, wrzucić kraba, znów przesmażyć.
Makaron odcedzić, wrzucić z powrotem do garnka, dodać kraba i sos z avocado.

*** ja zmiksowałam tylko 1 pomidora, pozostałe pokroiłam drobno i wrzuciłam na patelnię z krabem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz