wtorek, 18 sierpnia 2009

Szybkie zawijasy z serami i sosem pomidorowym

Niby upał, niby nie powinno mi się chcieć stać przy piekarniku.. ale jakoś tak samo wyszło :)

Z początku myślałam, żeby zrobić zawijasy z ciasta na pizzę, potem pogrzebałam w necie i znalazłam takie coś

http://atavolaconsemplicita.blogspot.com/2008/07/merenda-per-4-diavoletti.html

Jako, że w szafce stalo 1,5 kilograma mąki z proszkiem do pieczenia (self rising flour) to się zabrałam do roboty

300 g mąki z proszkiem do pieczenia
1 łyżeczka cukru
1 łyżeczka soli
30 g zimnego masła pokrojonego w kostkę
180 ml mleka

Reszta jest nieco inna niż w oryginalnym przepisie
Koncentrat zastąpiłam porządnym sosem pomidorowym - podzieliłam się nim z córką :)
Do nadzienia dodałam ricottę, bazylię i mozzarellę.


Składniki zagnieść, rozwałkować.
Posmarować sosem, nałożyć sery
Zrolować
Pokroić w plastry
Położyć na blasze wyłożonej papierem do pieczenia
Piec około 25 minut w 190 stopniach.

5 komentarzy: