niedziela, 17 października 2010

Trójkolorowe pomidory plus sos bazyliowy

Pomidory różne – u nas akurat padło na żółte, czerwone i „czarne”
Sos:oliwa cytrynowa – tak, wiem, mnie też to zaczyna wyglądać na uzależnienie :D. Trudno mi określić ilość, ze 100 ml, nie więcej
„okrawki” z pomidorów – znaczy się to, co zostało po pokrojeniu ww. na plasterki. Ino gniazdo nasienne powędrowało do kosza
1 ząbek czosnku
garść świeżej bazylii
1/3 świeżej papryczki chili z nasionami
Sól
Pieprz

Pomidory pokroić w plastry
Sos zmiksować
Pomidory połać sosem
Skończone

5 komentarzy:

  1. Bardzo smacznie wyglądają te pomidory. Czy mogłabyś zdradzić coś więcej na temat tej oliwy cytrynowej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Shinju, zwykła oliwa smakowa, kupna.
    Lubię firmy Olitalia

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak było pyszne. Tak mi smakowało, że Wsunęłam trzy "piramidki" i było mi mało
    Gaba

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwa pyszna jesień na talerzu.

    OdpowiedzUsuń