środa, 4 sierpnia 2010

Cukinie i feta w tomacie

Ta cukinia gości na naszych stołach już od dawien dawna.

wg KA Cookbook.. trochę zmieniona
Pół cebuli skroić
3 ząbki czosnku zmiażdżyć lub posiekać. Cebulę i czosnek obsmażyć na oliwie,
Dodać pokrojone w kostkę lub plasterki cukinie – użyłam 5 maleńkich zielonych i jednej żółtej średniej wielkości.
Poddusić 3 minuty.
Zalać puszką lub dwiema pokrojonych pomidorów
Dusić około 15 minut
Doprawić solą i pieprzem
Dodać pokrojoną w kostkę grecką fetę

4 komentarze:

  1. ooo jakie fajne danie...zapisze do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  2. Marghe, czyżbyś była fanką fety? :)Widzę, że często ją jadacie. U nas rzadko się ona pojawia.
    A taką cukinię w pomidorach uwielbiam, tylko dodaję jeszcze dużo oregano, bo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. heh a ja wczoraj zapakowałam 7 słoików z cukini i pomidorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie było mnie miesiąc na blogach, a tu takie zmiany. U mnie wszystko z fetą musi być dobre. Na moim blogu dzisiaj zresztą też jest danie z fetą :)

    OdpowiedzUsuń